שאלות ותשובות נפוצות



נא ליצור קשר עם התמיכה בטלפון 08-9724000.
מצב זה קורה כאשר המכשיר יצא ממצב "איתור" , על מנת לחזור למצב זה , יש ללחוץ לחיצה ארוכה על המתג העגול , ולחכות להבהוב מהיר, לאחר מכן, יש לנסות חיבור שוב לאפליקציה
לאחר הפסקת חשמל, יש לתת למתג מספר רגעים כדי להתחבר שוב לרשת הביתית, אין צורך לגעת בו או לאפס אותו.
בעת החלפה של הרשת הביתית, יש לסנכרן את המכשיר בסיסמא החדשה, לחיצה ארוכה על המפסק העגול תאפס את המתג , ותכניס אותו למצב איתור, לאחר מכן יש לחבר אותו לאפליקציה כמו בשלב ההתקנה
כל המוצרים של סמרטגרייד עובדים עם האפליקציות : e smart home ו e control.